Tuesday, June 3, 2014

Another Delay

I haven't worked on this in a month now because I was trying to get HEX editing done on the exe file. Tried to add defense multipliers like in battle mode to certain IDs permanetly to create "stronger" characters based off my LEVEL system. But I have failed for the past couple of weeks and now I'm just too lazy to continue working on it for the time being.

SO YE!

7 comments:

  1. WOW! YOU PIECE OF CRAP! Get the HEX shit working and continue working on this project!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woah chill bro. If you can find a way for me to get it working be my guest and help. But otherwise, please don't be so mean.

      Delete
  2. lol, but didn't the exe I prepared work?
    https://www.mediafire.com/?pv30fd491c9apwj

    I am really looking forward to this :(. Come oon!
    Ramdhan Mobarak btw XD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. WOW! WTF!! THIS WORKS!! YOU'RE A GENIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Now I can continue working on this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Especially if you can help some more with this EXE editing or actually I can try analyzing yours and make changes accordingly. Thanks a lot btw!

      Ramadan Mubarak to you as well (though this is early as it's in like 5 daysish)

      Delete
    3. lol thanks! I did actually do that some time ago, but it seems you didn't read my post. I even explained how I did it:
      http://www.lf-empire.de/forum/showthread.php?tid=9210&pid=182825#pid182821

      One thing you should consider is switching to the A-Engine in the future. I really like how you're staying true to the DBZ manga/anime, and I believe the A-Engine is capable of handling the other stuff you couldn't do like the flying and the Kamehameha clashings and all the other cool stuff which would make your characters AMAZING. I know that just my word won't be enough, but I will make sure you will end up convinced when I am done with my "Sayan template" project for it :P. I am working on an LF2 to A-Engine converter together with BatTamer, so hopefully, you won't lose your progress XD.

      Keep this up! I love your work!

      Delete
    4. Yeah I saw that post. I tried it but failed. I decided not to post again because of it lol.

      But yeah, if the A-Engine works better and is easy to use and mod with, I will definitely switch over!

      Delete

Don't Spam pl0x